Музика виражає те, що неможливо висловити і про що неможливо мовчати. Так було, є, і так буде. Приблизно історію музики знає кожен з нас. Як і більшість видів мистецтва, новий поштовх до розвитку музика отримала в другій половині двадцятого століття. І саме в цей час її популярність зросла в кілька разів в основному за рахунок появи нових жанрів, що орієнтуються в першу чергу на молодь.Музику слухають всі, незалежно від віку, релігії, раси, статі. Справедливо буде сказати, що частково саме музика об'єднує людей, абсолютно різних за своїм менталітетом і світоглядом, але мають однаковий музичний смак. Більшість аудиторії, на яку націлено створення сучасно музики - молодь, яка часто віддає перевагу тому жанру або групі, сенс пісень якої найбільше відображає її внутрішній стан. Будь це рок, реп чи поп-музика, людина все одно може знайти в кожній пісні щось таке, що має пряме відношення саме до нього.
Електро́нна му́зика — це широкий термін, що позначає музику, створену з використанням електронного устаткування. За класичним визначенням Е. Денисова, електронна музика — це «Музика, звукові об'єкти якої утворені електронними генераторами». Матеріальною основою електронної музики є електронно вироблені, препаровані та синтезовані звуки Будь-який звук, створений за допомогою електричного сигналу, може бути названий електронним. Тому термін електронна музика іноді помилково застосовують до музики, що виконується на звичайних акустичних інструментах тільки тому, що при її запису або виконанні використовувалися електронні підсилювачі (наприклад в джазі або в народній музиці). Як маркетинговий термін, електронна музика означає музику, створену переважно за допомогою електронних засобів, таких як синтезатори, семплери, комп'ютери і драм-машини. Вперше термін «електронна музика» з'явився в 1951 в декларації групи музикантів, що працювали в Кельнській студії RTF.
Club
Ці відгалуження прийшли на початку 90-х, коли хвиля комерційної музики захлеснула Європу. Також як у 80-х диско називали типово клубною музикою, в 90-х сформувався напрям, єдиною метою якого було змусити людей танцювати (читай споживати таку музику). Говорячи простіше, основа залишилася тією ж, що була описана на початку даного оповідання, проте були вилучені всі неблагозвучні мело-діческі поєднання, вокал зробився більш "солодким", "складні" для сприйняття пересічного слухача Сінко-пи також були відкинуті. У результаті вийшла простенька і доступна музика з нехитрим рит-мом і простий аранжуванням. Деякі різновиди такої музики ще називають handbag (назва по-йшло від свого роду танцю, який виконують на танцполі маленькі дівчатка навколо своїх рюкзаків). Най-більш цікавою формою клубного хаусу можна вважати mellow, в якому використовується чистий релаксації-онний біт та відповідні звуки.
Electro
Напрям музики створене групою Kraftwerk. Electro-boogie, Electro-funk - піджанр електронної музики, що виник в США на стику хіп-хопу, фанку, електропоп (Гері Ньюман) і стилю музики німецької електронної групи Kraftwerk. Розквітом електро були 1982-85 рр.. Електро сприяв звільненню хіп-хопу з ритмічної залежності від диско. Безпосередньо з електро розвинувся жанр техно (див. Cybotron, Mantronix, Model 500).
Ритм електро ламаний, що є його спадщиною від фанку. «Ламана» ритму досягається за рахунок зміщення акценту з сильних часткою такту на слабкі. Для електро характерна імітація брейкбіта з використанням аналогових драм-машин для створення рітмческой основи композицій - найбільш впізнаване звучання електро надає драммашини Roland TR-808. Ритм секція також часто може бути доповнена різними синтезованим клацаннями - спадщина групи Kraftwerk. Ритмічний малюнок найчастіше запозичений у треків Kraftwerk - Numbers і Afrika Bambaataa - Planet Rock з незначними змінами і доповненнями.
Ритм електро ламаний, що є його спадщиною від фанку. «Ламана» ритму досягається за рахунок зміщення акценту з сильних часткою такту на слабкі. Для електро характерна імітація брейкбіта з використанням аналогових драм-машин для створення рітмческой основи композицій - найбільш впізнаване звучання електро надає драммашини Roland TR-808. Ритм секція також часто може бути доповнена різними синтезованим клацаннями - спадщина групи Kraftwerk. Ритмічний малюнок найчастіше запозичений у треків Kraftwerk - Numbers і Afrika Bambaataa - Planet Rock з незначними змінами і доповненнями.
Hardcore
Хардкор - жанр електронної музики, що з'явився на початку 90-х років, коли музиканти почали експериментувати зі швидкостями в техно музики. Поява і розвиток можна відзначити в декількох місцях, перш за все це, Нідерланди, Німеччина та Англія. Стиль характерний швидким темпом (160-300 ударів на хвилину і вище) і використанням перекручених і атональні індустріальних звуків і семплів. Також потрібно відзначити важку пряму бочку з використанням ефекту «Distortion».
Acid House
Acid house - друге покоління хауса, породжене атмосферою міста Чикаго. Від інших напрямків дан-ве відрізняється великою кількістю тріпових синтезаторних звуків (характерних для класичного ейсід і созда ваемих відомим електронним інструментом Roland TB303), а також більш глибоким психоделічним са-ундом. Дуже важливим фактором є практично повна відсутність вокалу.
House
У середині 80 х в Чикаго і Нью Йорку з'явився новий стиль танцювальної музики. Він просто з'явився (тільки не питайте мене, чому і як). Десять років тому він здається звичайним і звичним, проте тоді він дійсно був новиною. Ця музика була створена для танців, і в ній використовувалися нові електронно музичні інструменти. Тоді вона була андерграундних і притягувала до себе самих ультрасучасних законодавців моди. Деякі записи тих часів досі звучать цікаво й сучасно, інші ж, навпаки, пішли у небуття, і ніхто більше про них не згадує. Структура класичного хауса вельми проста: стандартний розмір 4 / 4 і не дуже швидкий темп (порядку 120BPM). На другу і четверту чверть зазвичай потрапляє "сольник" або клеп, на кожну шістнадцяту частку звучить хет (у проміжку між бас бочкою). Хаусовие треки, як правило, наповнені яскравими і красивими пасажами, мажорними акордами і простими, але такими, що запам'ятовуються мелодіями. Коріння стилю йдуть від такої музики, як диско і соул.
Хардкор - жанр електронної музики, що з'явився на початку 90-х років, коли музиканти почали експериментувати зі швидкостями в техно музики. Поява і розвиток можна відзначити в декількох місцях, перш за все це, Нідерланди, Німеччина та Англія. Стиль характерний швидким темпом (160-300 ударів на хвилину і вище) і використанням перекручених і атональні індустріальних звуків і семплів. Також потрібно відзначити важку пряму бочку з використанням ефекту «Distortion».
Acid House
Acid house - друге покоління хауса, породжене атмосферою міста Чикаго. Від інших напрямків дан-ве відрізняється великою кількістю тріпових синтезаторних звуків (характерних для класичного ейсід і созда ваемих відомим електронним інструментом Roland TB303), а також більш глибоким психоделічним са-ундом. Дуже важливим фактором є практично повна відсутність вокалу.
House
У середині 80 х в Чикаго і Нью Йорку з'явився новий стиль танцювальної музики. Він просто з'явився (тільки не питайте мене, чому і як). Десять років тому він здається звичайним і звичним, проте тоді він дійсно був новиною. Ця музика була створена для танців, і в ній використовувалися нові електронно музичні інструменти. Тоді вона була андерграундних і притягувала до себе самих ультрасучасних законодавців моди. Деякі записи тих часів досі звучать цікаво й сучасно, інші ж, навпаки, пішли у небуття, і ніхто більше про них не згадує. Структура класичного хауса вельми проста: стандартний розмір 4 / 4 і не дуже швидкий темп (порядку 120BPM). На другу і четверту чверть зазвичай потрапляє "сольник" або клеп, на кожну шістнадцяту частку звучить хет (у проміжку між бас бочкою). Хаусовие треки, як правило, наповнені яскравими і красивими пасажами, мажорними акордами і простими, але такими, що запам'ятовуються мелодіями. Коріння стилю йдуть від такої музики, як диско і соул.
Немає коментарів:
Дописати коментар